Αναχώρηση από το 7ο Δημοτικό σχολείο Γρεβενών, Παρασκευη05 Ιουνίου 2026.
Λίγα λεπτά μετά,φτάσαμε στο χωριό Μαυραναίοι στο Κτήριο του πρώην Δήμου Θ.Ζιάκα.
Όπου εκεί στεγάζεται το Κέντρο Πληροφόρησης Βόρειας Πίνδου στο οποίο κάναμε και την πρώτη μας στάση, ακολουθώντας την δράση:
"Ταξιδεύω στην πόλη μου-Μαθαίνω γι' αυτήν".
Εκεί μας υποδέχθηκαν πολύ θερμά και με μεγάλη χαρά , τους μαθητές αλλά και τους Δασκάλους , οι εργαζόμενοι του κέντρου πληροφόρησης Βόρειας Πίνδου.
(Χρύσα Μωυσιάδου -Στέλλα Ζέρβα -Ζήσης Τσιοτίκας)
Οι μαθητές λάβανε σημαντικές πληροφορίες για την χλωρίδα την πανίδα και τα πετρώματα της συγκεκριμένης ζώνης.
Η εκπαιδευτικός κ, Ντίνα Φιλιώ μας δήλωσε:
Αφού μας μεταδώσανε με τον καλύτερο τρόπο όλα αυτά τα σημαντικά στοιχειά της τοπικής μοναδικής μας φύσης πήραμε τον δρόμο για την Γρεβενιώτικη Άγρια Μοναδική Φύση. (τους ευχαριστούμε θερμά για την φιλοξενία. )
Οι επαγγελματίες συνοδοί -ξεναγοί της Ζεστής Κοιλάδας μας περιμένανε εκεί.
Έτσι χωριστήκαμε σε ομάδες για να μπούμε και να περπατήσουμε με ασφάλεια .
Υπό την επίβλεψη των δασκάλων μας και την επαγγελματική καθοδήγηση των ειδικών μέσα σε αυτό το ανεπανάληπτο φυσικό κάλος της περιοχής μας.
Ήταν όλα μοναδικά τα δέντρα ,τα πουλιά ,τα χρώματα,οι μυρωδιές.
Δήλωση της κ.Μαρία Θεοδοράκη:
Κάναμε συχνά διαλείμματα έτσι ώστε οι περιηγητές, να μας μεταφέρουν με τον δικό τους μοναδικό επαγγελματικό τρόπο όλα εκείνα τα σημαντικά πράγματα της
Γρεβενιώτικης μοναδικής μας Φύσης.
Μας μάθανε ακόμη και πως μπορούμε να προστατευτούμε στο δάσος φτιάχνοντας μια πρόχειρη κατασκευή με κλαδιά.
Κάπελα μακριά φόρμα και νερό υποχρεωτικά για να μπορέσουμε να θαυμάσουμε και να μάθουμε με ασφάλεια τα μυστικά του δάσους μας.
O κ,Απόστολος Διανέλλος υπεύθυνος συντονονισμού της περιήγησης μας δήλωσε:
Αυτός ο όμορφος περίπατος μέσα στην άγρια φύση των Γρεβενων τελείωσε οι επαγγελματίες οδηγοί λεωφορείων ήταν εκεί για να μας μεταφέρουν με ασφάλεια.
Αφήσαμε λοιπόν πίσω μας τις μαγευτικές εικόνες και την επιβλητική ομορφιά του Όρλιακα και αρχίσαμε να κατηφορίζουμε αργά,προς το χωρίο Ζιάκας.
Η εκπαιδευτικός κ, Μυροφόρα Παπαδοπούλου μας δήλωσε:
Κατά
την άφιξη μας μας στον Ζιάκα , δεν θα μπορούσαμε
να μην βγούμε μια οικογενειακή φωτογραφία στην Πλατεία του χωριού.
Τοπικοί φορείς και κάτοικοι του χωρίου μας υποδέχθηκαν με μεγάλη αγάπη και χαρά.
Αναλάβανε με πολύ μεγάλη διάθεση να μας μιλήσουνε για τον οπλαρχηγό Θεόδωρο Ζιάκα (1806-1882) τον ρόλο του στην επανάσταση του 1821, αλλά και πως πήρε το όνομα Ζιάκας το χωρίο.(τους ευχαριστούμε όλους από καρδιάς )
Και επειδή νηστικό αρκούδι δεν χορεύει καθίσαμε για φαγητό στο μαγαζί της πλατείας του χωρίου και γίναμε όλο το 7ο Δημοτικό Σχολείο Γρεβενων μια μεγάλη χαρούμενη παρέα με τους Δασκάλους μας τους συνοδούς τους τοπικούς απολαμβάνοντας μέσα στην φύση.
Δηλώσεις για την δράση "Ταξιδεύω στην Πόλη μου -Μαθαίνω γι αυτή" έκανε η Διευθύντρια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Γρεβενων η κυρία Βασιλική Μιχαλογιάννη:
Γεμάτοι
από χρήσιμες πληροφορίες και πολλές εικόνες του τόπου τους οι αυριανοί
δημότες αυτής επιστρέψανε στο 7ο Δημοτικό Σχολείο.
Καλό καλοκαίρι σε όλους θα επιστρέψουμε με νέο προορισμό στη νέα σχολική χρονιά .
Ευχαριστούμε από καρδιάς:
Την Διεύθυνση και το εκπαιδευτικό Προσωπικό του 7ου Δημοτικού Σχολείου Γρεβενων.
Τους Υπεύθυνους του Πάρκου βόρειας Πίνδου.
Τους Τοπικούς του χωριού Θ.Ζιάκα και τον Κωνσταντίνο Τσόγια.
Γρεβενά
είσαι στο κέντρο της χώρας, αλλά και στην καρδιά μας.













0 Σχόλια