Φιλανθρωπικό τουρνουά Φλογα στην Λάρισα.
Τα παιδια αγωνίστηκαν, χαρηκαν, διασκεδασαν, άλλα και στεναχωρηθηκαν. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο.
Ευχαριστούμε τον κ. Γιώργο Λουτσο, υπευθυνο του τουρνουά και τις Ακαδημίας Πελασγός Λάρισας, για την προσκληση.
Εις το επανιδείν.
ΑΟ ΔΕΣΚΑΤΗΣ








0 Σχόλια